Centralizacja oddziałów SIG w Bydgoszczy
28 czerwca br. bydgoskie oddziały SIG zmieniły swoje lokalizacje. Zostały przeniesione do nowopowstałej, wspólnej siedziby. Decyzja o przenosinach uwarunkowana była w dużej mierze bardzo szybkim rozwojem oddziałów SIG w regionie.

Przeniesione zostały dwa punkty w Bydgoszczy, do tej pory funkcjonujące przy ulicy Przemysłowej 8 – Oddział Budowlany SIG oraz Oddział Izolacji. Do końca lipca 2017 r. zostanie również przeniesiony punkt działający przy ulicy Skośnej 17. Docelowo, oddziały będą mieć jeden nowy adres przy ulicy Mokrej 32.

Głównym powodem zmiany lokalizacji jest szybki i konsekwentny rozwój bydgoskich oddziałów firmy SIG – mówi Jacek Warot, Dyrektor oddziału SIG w Bydgoszczy. Nowe miejsce, w które zostały skonsolidowane trzy placówki SIG w Bydgoszczy, charakteryzuje się wysokim standardem, dzięki czemu towar będzie przechowywany wedle najwyższych norm jakości. Co ważne, pozwoli to na jeszcze lepszą obsługę naszych klientów – dodaje.

Nowa lokalizacja będzie posiadać m.in. nowoczesny magazyn wysokiego składowania o powierzchni ponad 2200 m2. Będzie ona też całkowicie ogrzewana. W efekcie, magazynowane materiały budowlane będą lepiej zabezpieczone i nie stracą na swej jakości.

W nowym bydgoskim centrum przy ul. Mokrej 32 klienci indywidualni i instytucjonalni będą mogli zakupić materiały z grup asortymentowych, takich jak sucha zabudowa, sufity podwieszane, pokrycia dachowe, systemy dociepleń, klimatyzacja i wentylacja. W ofercie dostępne są również instalacje HVAC, materiały konstrukcyjne i wykończeniowe oraz chemia budowlana. Dostępne będą również materiały izolacyjne, do których zalicza się izolacje termiczne (kanałów, zbiorników, rurociągów), izolacje przemysłowe, solarne, wysokotemperaturowe, ognioochronne czy akustyczne. Asortyment będzie liczył ponad 25 tys. produktów, które są niezbędne na każdym etapie prac budowlanych.

Oprócz zmienionych adresów, wszystkie dane kontaktowe, takie jak adresy e-mail, numery telefonów komórkowych i stacjonarnych, pozostają bez zmian.


źródło: biznes.newseria.pl