Koniec wsparcia dla Internet Explorer


Firma Microsoft zakończyła wsparcie swojej flagowej przeglądarki internetowej Internet Explorer. W związku z chęcią zapewnienia Państwu najlepszego komfortu i bezpiecznego użytkowania serwisu SIG.pl, rekomendujemy wykorzystanie innych przeglądarek. Jeśli chcą Państwo korzystać z naszej platformy bezproblemowo, zalecamy wybór przeglądarki, która zapewni szybkie i wygodne zakupy.

Dlaczego Internet Explorer przestaje być rekomendowany?

Popularna niegdyś przeglądarka Internet Explorer swoje lata świetności ma już zdecydowanie za sobą. Dziś znaczenie odstaje od swojek konkurencji. Internet Explorer nie jest już aktualizowany przez producenta i posiada wiele istotnych luk w zapleczu programowym, przez co nasz serwis może nie wyświetlać się prawidłowo. Pragniemy, aby Państwa zakupy na SIG.pl przebiegały jak najsprawniej i dostarczały Państwu wyłącznie miłych doświadczeń, dlatego zalecamy zmianę Internet Explorer na inną przeglądarkę.

Jakie przeglądarki internetowe zalecamy?

Dostępne są bezpieczne alternatywy, które rekomendujemy Państwu zamiast Internet Explorer. Platforma SIG.pl, wraz z wszystkimi funkcjonalnościami dostępnymi w ramach serwisu, działa prawidłowo w następujących przeglądarkach internetowych:
- Mozilla Firefox w wersji minimum 52.0
- Microsoft Edge w wersji minimum 16.0
- Google Chrome w wersji minimum 67.0
- Safari w wersji minimum 11.0