Poniższy artykuł został opublikowany na portalu omnichannelnews.pl
...

Bartosz Pilch dołączył do międzynarodowych struktur zarządzających Grupy SIG

Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu SIG Polska, Bartosz Pilch, objął stanowisko Group Director of Omnichannel SIG. Głównym zadaniem Bartosza Pilcha w tej nowej, międzynarodowej roli będzie pomoc wszystkim Spółkom Grupy SIG w przyspieszeniu przejścia na model sprzedaży wielokanałowej.

Zarząd Grupy SIG plc podjął decyzję o powierzeniu Bartoszowi Pilchowi stanowiska Group Director of Omnichannel SIG po przeprowadzeniu wnikliwej analizy funkcjonujących na rynku rozwiązań. W wyniku tej analizy stwierdzono, że stworzenie i rozwój modelu omnichannel w SIG Polska jest jednym z wiodących przykładów udanej modernizacji cyfrowej na rynku. W 2015 roku SIG rozpoczął w Polsce modernizację biznesu, której celem był rozwój sprzedaży wielokanałowej. Bartosz Pilch oraz zarządzany przez niego zespół z sukcesem doprowadził do uruchomienia platformy e-commerce jako istotnego elementu modelu sprzedaży wielokanałowej i dynamicznego rozwoju sprzedaży online, a także podjął działania marketingowe, wspierające wzrost sprzedaży w tym modelu.

Bartosz Pilch dołączył do SIG w roku 2014 jako Dyrektor e-commerce, a od 2017 roku odpowiada także za działania marketingowe, pełniąc funkcję Dyrektora ds. E-commerce i Marketingu. Od roku 2020 członek European Leadership Group w SIG plc. Osiągnięcia zawodowe Bartosza Pilcha zostały docenione przez Jury Konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, w którym otrzymał tytuł Dyrektora e-Commerce Roku 2022 w obszarze e-Commerce B2B. Ponadto, platforma e-commerce SIG zwyciężyła w prestiżowym Konkursie e-Commerce Polska awards 2022, w kategorii „Best in e-commerce B2B”.

SIG Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu SIG plc z siedzibą w Wielkiej Brytanii, który istnieje od 1957 roku i notowany jest na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. SIG to multispecjalistyczny dystrybutor materiałów budowlanych obecny na polskim rynku ponad 25 lat. Sieć dystrybucyjna SIG obejmuje cały kraj. Firma posiada ponad 50 oddziałów zlokalizowanych w całej Polsce oraz platformę e-commerce.