Poniższy artykuł pochodzi z magazynu "Marketer+" - Nr 5/2021
...

6 wskazówek od SIG dotyczących skutecznej estymacji i analityki programów lojalnościowych

Lojalność klientów ma niebagatelny wpływ na sukces każdej marki, a dobrze przygotowany program lojalnościowy jest znakomitym narzędziem do jej osiągnięcia. Analityka stanowi kluczowy element takiego programu na każdym etapie. Sprawdź, jak wygląda ten obszar w firmie SIG.

1. Powiedzmy sobie jasno, że program lojalnościowy nie w każdej branży jest opłacalny, dlatego pierwszą kwestią, od której należy zacząć przymiarki do jego uruchomienia, jest analiza opłacalności. Można jej dokonać na podstawie estymacji dotychczasowej sprzedaży oraz np. zakładanej uśrednionej dynamiki wzrostu. Analiza ta pomoże dobrać odpowiednie marki do programu.

2. Przed startem programu lojalnościowego musisz jasno postawić sobie cele. (...)

...

PEŁNA WERSJA ARTYKUŁU DOSTĘPNA W MAGAZYNIE "MARKETER+" LUB TUTAJ W WERSJI ONLINE, DLA PRENUMERATÓW.

...
Bartosz Pilch - dyrektor ds. E-commerce i Marketingu w firmie SIG